Prekių pristatymas
1. Prekių pristatymas ir garantijos
1.1. Pardavėjas prekių pristatymą vykdo pasitelkdamas trečiuosius asmenis - pašto kurjerius. Prieš pristatydami prekę kurjeriai, iškilus būtinybei, turi teisę susisiekti su Pirkėju ir pasitikslinti dėl tikslaus laiko, kuriuo Pirkėjas priims pristatomas prekes. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Pirkėjas.
1.2. Tais atvejais kai Pirkėjas negali priimti sutartu laiku prekių, jis nedelsdamas informuoja telefonu prekes pristatantį kurjerį ir Pardavėją.
1.3. Jeigu Pirkėjo nurodytu adresu ir su juo suderintu laiku prekės pristatomos, tačiau Pirkėjas nerandamas, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo.
1.4. Prekių kiekį, nomenklatūrą ir kokybę Pirkėjas patikrina prekės perdavimo momentu. Priimdamas prekę Pirkėjas privalo pasirašyti prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad prekė jam buvo įteikta.
1.5. Visas pastabas dėl akivaizdžių prekių trūkumų Pirkėjas privalo pareikšti raštu priimdamas prekes. Pretenzijas dėl prekių paslėptų trūkumų Pirkėjas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo prekių gavimo.
1.6. Pardavėjas įsipareigoja prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Pirkėją.
1.7. Pirkėjui apmokėjus už prekes, Pardavėjas Pirkėjui elektroniniu būdu išsiunčia sąskaitą faktūrą.
1.8. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu šis pažeidimas atsirado dėl Pirkėjo kaltės.
1.9. Pardavėjas pareiškia, kad prekės atitinka šioms prekėms keliamus įprastus kokybės reikalavimus. Kiekvienos prekės bendros savybės pateikiamos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.